Futuriot

Tamperelainen data-analytiikan startup Futuriot suuntasi maailmalle, ensi etappinaan
Slush 2016. Värikäs loi yhtiön uuden brändi-ilmeen pääviesteineen ja verkkosivuineen. Olemme tuottaneet myös messumateriaalia ja animaatiovideoita.

VIESTINTÄÄ | ESITTEITÄ | WWW-SIVUSTO | SUURKUVATULOSTEITA | VIDEOTUOTANTOA

Ota yhteyttä Tutustu projektiin

Marraskuussa 2016 data-analytiikka- alan startup-yritys Futuriotilla oli kiire. Uunituore firma oli menossa Slushiin esittäytymään ja luomaan kontakteja. Liikeidea oli kohdallaan ja rautaista osaamista löytyi, mutta markkinoinnin puolella aloitettiin tyhjästä. Tarvittiin brändi-ilme logoineen ja pääviesteineen sekä niitä ilmentävät verkkosivut.

Kun lanseeraus tapahtui Slushissa, tarvittiin tietysti myös käyntikortteja ja messumateriaaleja, kuten brändättyjä huppareita ja t-paitoja. Roll-up keräisi katseita; presentaatiot näyttäisivät hyvältä kunnon esityspohjissa. Ja ydinviestin kertova hyvännäköinen animaatiovideo olisi poikaa. Aikataulu vain oli hieman kireä. Onko mitään saumaa tehdä tämä kaikki kahdessa ja puolessa viikossa?

Olipa hyvinkin. Logon ja visuaalisen ilmeen löydyttyä työ pääsi täyteen vauhtiin kaikilla rintamilla. Tiivis yhteistyö asiakkaan kanssa varmisti, että pysyimme oikealla tiellä, katse maalissa. Palaute oli mukavaa, näin esim. roll-upista: "Tää on helvetin hyvä!!! Painoon vaan" ja verkkosivuista: "näyttää jotenkin… amerikkalaiselta, epäsuomalaiselta. Erottaa meidät hienosti kilpailijoista!".

Slushin keikka oli Futuriotille menestys. Futuriot.com verkkosivut lanseerattiin juuri tapahtuman alla, ja siitä firman pojat kirjoittivat LinkedInissä:

”Big thanks to everyone who made this possible - especially the guys and girls from the advertising agency Värikäs. Go and check it out!”